سارایسارای، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

㋡ღ♥ღنیـ نیـ گوگولیـ ما سارایღ♥ღ㋡

اولین پستـ

1390/5/12 19:20
565 بازدید
اشتراک گذاری

سهلامـ من دیشبـ رفتهـ بودمـ پیشـ سارایـ جوجوییـ.

خیلیـ خوشـ گذشتـ.سارایـ دارهـ همینجوریـ تند و تند بزرگـ میشهـ.الهیـ ففاشـ چمـ

دیشبـ بغلـ منـ نشستهـ بود زل زدهـ بود بهـ من.

وووووِیـ دلمـ میخواد بگیرمـ گازشـ بگیرمـ

مامانمـ مشغولـ صحبتـ شد یهو دیدیمـ کلهـ یـ سارایـ از بالشـ افتادهـ!صداشمـ در  نمیاد

همچینـ بهـ خودشـ پیچیدهـ بود پیشونیشـ چسبیدهـ بود بهـ انگشتـ شستشـ

کلیـ خندیدیمـ

همیشهـ نخوردهـ مستهـ قلبونشـ بسمـ

دلمـ واسشـ یهـ ذرهـ شدهـ

دیروز خرابـ کاریـ کردهـ بود رو لباسـ باباشـ.سر تا پا!

وقتیـ باباشـ حرفـ میزنهـ همینجوریـ زلـ میزنهـ بهـ باباشـ یکیـ نیستـ بگهـ جوجو کسیـ با تو نیستـ.

دیروز با داییمـ(بابایـ سارای)کلیـ خندیدیمـ از چشمایـ منـ اشکـ میومد.

داییـ قضیهـ یـ عمو بن یادتهـ که؟

سپیدهـ نوشتـ:سارای گلمـ آرزو دارمـ زود تر بزرگـ شیـ و بشیـ آجیـ کوچولویـ خودمـ...ففات بچم الهیـ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان رادین
13 مرداد 90 18:17
سلام تبریک می گم هم به شما به خاطر این نی نی ناز و هم به نی نی به خاطر این دختر عمه مهربون که این همه دوسش داره!!! رادین کوچولوی ما خنوز به دنیا نیومده اما هر وقت اومد بهش می گم که یه دویت خوب داره. من وبلاگتو لینک کردم. شاد باشی
رادین
14 مرداد 90 12:35
وای خدای من این دوست منه چقدل نازه اینکه خوابه ببخشید من رادینم اومدم با سارا دوست بشم خدااحافظ
مامان امپراطور کوچک
14 مرداد 90 23:25
سلام خوبی دوست من وبلاگتو با نام سارای کوچولو لینک کردم چه نی نیه خوشملی. میشه این طرز نوشتنو عوض کنی قشنگه ولی سخت خونده میشه نظری که توی وبم دادای رو سخت خوندم عزیزم
آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
3 شهریور 90 1:05
چــقده نـاسه